Skip to content Skip to footer

Raport z zakresu badań odniesienia oszustwa marketingowego

Opublikowany przez: Human

Oszustwo marketingowe występują w licznych smakach, z których niektóre są wyjątkowo powiązane z każdym użytkownikiem Internetu w XXI wieku. Ale niektóre modele oszustwa nie są tak łatwo zrozumiane i nadal latają pod kolektywnym radarem nawet najstarszych liderów marketingu wydajności. Human and Renegade niedawno przeprowadzili ankietę przeprowadzoną przez 129 liderów marketingu cyfrowego z obowiązkami marketingowymi, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób znani marketerzy są modelem oszustw marketingowych, skalę zagrożeń marketingowych i ich reakcją na wyzwanie.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Human kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Human strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

powiązane kategorie:

digital route logo
język: ENG
Typ: Research Paper Długość: 37 stron

Więcej zasobów z Human